Dainavos žodis

Alytaus informacinis portalas

Politika Verslas

Kepyklos gatvės verslininkų kova dėl kelio tęsiasi

Verslas norėtų, kad būtų mažinami srautai Kepyklos gatvėje.

Alius Mikelionis 

Kepyklos gatvėje įsikūrę verslininkai dešimtmetį prašo mažinti srautus šioje gatvėje ir per šį laikotarpį Alytaus miesto savivaldybei pasiūlė ne vieną variantą. Čia įsikūrusių įmonių atstovai teigia, kad spūstys kenkia jų verslui. Kovo mėnesį verslininkams atstovaujanti VšĮ „Prekybos ir paslaugų miestelis“ darkart paprašė atsižvelgti į prašymą reguliuoti srautus, šįsyk siūlyta sujungti Kepyklos ir Rūtų gatves, bet prašymą išnagrinėję Saugaus eismo komisija ir Aplinkos ir plėtros komitetas jį atmetė.
„Kai buvo įrengtas Rūtų-Gardino-Pulko gatvių žiedas, pagalvojome, kad būtų lengva į Rūtų gatvę padaryti įvažiavimą iš Kepyklos gatvės. Pamenu, kai buvo išardyti geležinkelio bėgiai, ten keliukas buvo. Manau, sujungus šias gatves sumažėtų srautas Kepyklos gatvėje, galėtų važiuoti lengvasis transportas“, – sako Kepyklos gatvėje įsikūrusioms įmonėms atstovaujantis R. Švedkauskas.

Kepyklos gatvėje įsikūrusių įmonių atstovas Rimas Švedkauskas.

Tiesa, tokiu atveju tektų koreguoti judėjimą Sveikatingumo take. Saugaus eismo komisijos narys Ramūnas Masiulionis mano, kad sprendimo reikia ieškoti nekertant Sveikatingumo tako. Esą dviratininkams ir pėstiesiems ir taip dažnai tenka persivesti dviratę transporto priemonę per taką kertančius kelius. Tai buvo viena iš priežasčių, kad kovo mėnesį komisijoje nagrinėtas verslininkų prašymas sujungti Kepyklos ir Rūtų gatves buvo atmestas. R. Švedkausko nuomone, tai – prastas argumentas, mat Kauno Laisvės alėja dar labiau „sukarpyta“.
Beveik pusšimtis įmonių dirba Kepyklos gatvės verslo ir paslaugų miestelyje. Šių įmonių atstovo Rimo Švedkausko teigimu, konkurencija Alytuje milžiniška, veikia didieji prekybos tinklai, o miesto administracija esą nesirūpina vietos verslu.
„Ilgą laiką neturėjome charizmatiško vicemero. Ateina, išardo verslo koordinavimo tarybą, tai vieno vicemero žygdarbis, kitas su kuprine vaikšto ir nesugeba ateiti į pramoninį rajoną. Yra problema, bet vieni ieško, kaip išspręsti, kiti, kaip nespręsti. Tiek Saugaus eismo komisija, tiek Alytaus miesto savivaldybės taryba jau dešimt metų kūrybiškai ieško būdų, kaip nedaryti. Šiandien buvusio Alytaus duonos kombinato teritorija tuščia, merdi PC „Aguona“, Kepyklos g. 15, kur buvo įsikūrusi visa eilė statybos organizacijų, stovi patalpos tuščios, bet kai skambina norintys ten dirbti, pirmas klausimas būna, ar turite laisvų patalpų, antras, kaip su transportu?“ – sakė R. Švedkauskas.
Pasak verslininkų, situacija dar labiau pablogėjo, kai praėjusių metų rugsėjo mėnesį prasidėjo Ulonų gatvės žiedo įrengimo darbai, todėl Kepyklos gatvėje buvo pastatytas kelio ženklas, draudžiantis sukti į kairę, todėl sunkiasvoris transportas priverstas į Vilnių važiuoti Simno-Seirijų žiedu ir tada grįžti atgal.
Kepyklos gatvėje įsikūrusios įmonės ne kartą rėmė mieste vykusius renginius, o kai vietos verslui reikalinga pagalba, Alytaus miesto savivaldybės administracija pagelbėti neskuba, pastebi Rimas Švedkauskas. Esą mieste laukiami investuotojai, bet pamirštami čia jau dirbantys vietos verslininkai. Dešimtmetį užsitęsusi Kepyklos g. verslininkų kova su Alytaus miesto savivaldybe, panašu, dar nesibaigia. VšĮ „Prekybos ir paslaugų miestelio“ atstovas R. Švedkauskas ruošia dar vieną prašymą. Šįsyk bus laukiama savivaldybės pasiūlymo.
Gali būti, kad situacija pasikeis, kai šalia Šv. Benedikto gimnazijos (Sudvajų g.) bus įrengta žiedinė sankryža. Kelias tvarkomas ir Santaikos gatvėje. Saugaus eismo komisijos narys R. Masiulionis neatmeta, kad galėtų būti atlikti eismo srautų matavimai Kepyklos gatvėje, tuomet paaiškėtų, ar verslo keliamas klausimas pagrįstas.

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: