Dainavos žodis

Alytaus informacinis portalas

Politika

Kelininkai paprašė pratęsti leidimą eismo draudimui Naujojoje gatvėje

Jeigu neiškils kliūčių ir nekils poreikio atlikti papildomus darbus, eismas po viaduku visuomeniniam transportui bus atnaujintas nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos, o visam transportui nuo šių metų rugsėjo 1 dienos.

Alius Mikelionis
Birželio 30 dieną baigėsi leidimas eismo stabdymui Naujojoje gatvėje ties geležinkelio viaduku, bet vairuotojai dar du mėnesius bus priversti važiuoti aplinkkeliu. Geriausiu atveju eismas bus atnaujintas rugpjūčio pirmą dieną ir tik viešajam transportui.
Pirmą leidimą eismo draudimui Alytaus miesto savivaldybė davė nuo balandžio 6 iki gegužės 27 dienos, eismą nukreipiant dviem aplinkkeliais: Užubalių kaimu ir Pramonės gatve. Vėliau pranešta, kad draudimas važiuoti remontuojama atkarpa pratęsiamas iki birželio 30 dienos. Darbus vykdanti tiltų statymu ir kelių tiesimu užsiimanti įmonė „Alkesta“ antradienį oficialiai paprašė Alytaus miesto savivaldybės pratęsti eismo ribojimą ties geležinkelio viaduku. Savivaldybė patenkino prašymą.
„Jeigu neiškils kliūčių ir nekils poreikio atlikti papildomus darbus, eismas po viaduku visuomeniniam transportui bus atnaujintas nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos, o visam transportui nuo šių metų rugsėjo 1 dienos“, – sakė UAB „Alkesta“ administracijos direktorius Rimas Malaškevičius.
Alytiškių įmonė šiuo metu mieste įgyvendina ir daugiau objektų, kiek, atsiųstame laiške bendrovė neatskleidė, tik paaiškino, kad eismas juose organizuojamas pagal numatytas eismo organizavimo priemones bei sutartyse numatytus terminus. Ar tikrai įmonei pakanka pajėgų, neaišku. Birželio 28 dieną, besibaigiant eismo draudimui minėtoje atkarpoje, 15 valandą dirbo tik keletas žmonių.
Geležinkelio viaduko platinimo darbai prasidėjo balandžio 6 dieną. Kelias po juo išplatės iki keturių eismo juostų ir tuo baigsis daugiau nei dešimtmetį trukę Naujosios gatvės platinimo darbai. Pats viadukas išplatės nuo 25 iki 42 metrų. Taupant lėšas pasirinktas sprendimas metru gilinti kelią. Neatmetama, kad po liūčių čia gali kauptis vanduo, todėl nuspręsta sumontuoti
siurblinę. Kelininkų teigimu, toks metodas naudojamas ir kituose projektuose ir yra saugus.

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: