Atnaujintas Registrų centro padalinys Alytuje atvėrė duris

Pirmieji atnaujinto Registrų centro padalinio klientai. (Autorės nuotr.)

Rita Krušinskaitė
Po tris mėnesius trukusio remonto Alytaus klientų aptarnavimo padalinys vėl atvėrė duris – patalpos tapo jaukesnės, ergonomiškesnės ir modernesnės.
Alytaus klientų aptarnavimo padalinyje kasdien aptarnaujama po 100–110 klientų. Paslaugos teikiamos ne tik alytiškiams, bet ir Lazdijų, Varėnos, Prienų ir Kaišiadorių rajonų bei Druskininkų savivaldybių gyventojams. Minėtose savivaldybėse Alytaus klientų aptarnavimo padalinys turi nuotolines darbo vietas. Alytuje dirba 40 darbuotojų.
Alytus tapo šeštuoju atnaujintu Registrų centro padaliniu iš 50 po visą šalį išsidėsčiusių padalinių. Jo remontas kartu su įranga ir baldais kainavo apie 100 tūkst. eurų. Kiek anksčiau buvo atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio, Šiaulių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintą didžiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje.
Anot Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės, įmonė pastaruosius kelerius metus kryptingai deda pastangas, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų aptarnavimas. Atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius, įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.
Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui. Pasirūpinta ir darbuotojais, jiems įrengta patogi poilsio erdvė.
„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Alytaus padalinys“, – sakė D. Karaliūnienė.
Į atidarymą atvykusi Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotoja Jurgita Šukevičienė pasidžiaugė, kad Registrų centras yra puikus savivaldybės partneris, su kuriuo dažnai tenka bendradarbiauti savivaldybės administracijos Turto, Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriais.
D. Karaliūnienės teigimu, kasdien centro padaliniuose apsilanko 2,5 tūkst. gyventojų. Registrų centras labai daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau neužmiršta ir klientų aptarnavimo fiziniuose padaliniuose. Jie atnaujinami, gerinama paslaugų suteikimo kokybė.
Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų, nuolat teikia pasiūlymus valdytojams dėl jų atnaujinimo, pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.

Rašyti komentarą

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

%d bloggers like this: